Fredag

Igår hade jag en jättetrevlig dag. Den började med att jag gick i skolan, vårat schema är ju så krävande på fredagar eftersom vi inte slutar fören 11.45:P. När skoldagen var slut drog Jag, M oxh Mic in till stan för att göra en fotouppgift. Vi gick först på en utstälning och sen var vi runt hela centrala stockholm och fotade äpplen (det måste sett roligt ut för de som såg). Efter det återvände vi ner till Nynäs för att titta på fotboll, Hampus (Ms lillebror) skulle spela. Väl på kvarnängen blev det väldigt kalt så vi spenderade hela första halvlek under en filt. I andra blev vi dock mer intresserade av den andra matchen som spelades (hände lite mer i den eftersom den första slutade 0-0 och var allmän dålig, förutom hampus:P). Jag såg dock inte mycket av den andra matchen heller eftersom jag mest lekte med Ms lillasyster Wilma. När matcherna hade slutat och vi nästan var ihjäl frusna tog jag och mic oss till kvantum där vi hyrde film. Sedan åkte vi hem till mig och tittade på filmen.
En riktig bra dag och det var roligt att få en heldag tillsammans med bara mina två bästavänner.

Slutsata: Det är bra att man kan leka med sina kompisars småsyskon när man själv är minst:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0