Om en vecka...

Nu är det mindre är två veckor kvar på vårt sista sommarlov. Jag tycker att det ska bli lite kul och skönt att komma tillbaka till skolan samtidigt som det känns lite läskigt att det snart är över och att man nu ska vara älst i skolan. För min del är det dock lite mer än två veckor kvar tills skolan börjar, närmare bestämmt 2 veckor och en dag. Anledningen är att jag och mina kompisar M, Mic och E ska åka till Turkiet om en vecka:D. Det ska bli jätteroligt och skönt att komma till ett varmt ställe i stället för regniga Sverige. Vi ska bara sola, bada, slappa, äta gott och festa lite och kul som fan ska vi ha. Jag har ju själv varit i Turkiet 5 gånger förut och tycker som ni kanske förstår att det är ett ganska trevligt ställe. Jag hade dock gärna åkt någon annanstans men det ksn vara bra att komma till ett ställe man känner till när man åker första gången utan någon förälder. 
När vi sen kommer hem börjar skolan men vi hinner dock bara gå två veckor innan vi drar till Bryssel alla samhälls treorna. Hoppas att det ska bli riktigt kul det me:). Sen är det inte mycket kvar till vi tar studenten, igår var det nämligen 10 månader kvar. Sen är man alltså vuxen på riktigt!?Haha skulle inte tro det... Men vi får ta allt det när det kommer nu ska jag bara leva i nuet och njuta av de här sista månaderna på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0