SIMON HELG!!!

Va ska man säga... det är enkelt JAG ÄLSKAR HONOM! Han var fantastisk idag och gjorde ett underbart mål men jag älskade honom lågnt före det. Jag minns första allsvenska matchen han spelade. Det var den 8/10-07 mot Helsingborg. Han gjorde ett inhopp som var mycket piggare än alla andra i bajen tillsammans hade varit i den matchen och han spelade sin väg rakt in till hjärtat redan från första minuten han satte foten på planen på söderstadion. Idag är han matchhjälte och bajens nya stjärna. Jag hoppas att det kommer att fortsätta gå bra för Simon och att han inte får för stor press på sig, man får inte glömma att han bara är 19år. Men som han själv säger:
 Jag vill inte lägga någon press på mig, men nu när jag väl har börjat göra mål vill jag gärna fortsätta, säger Simon Helg med ett leende.
Han är ju bara för söt=P.
Jag hoppas också att han fortsätter men han får inte bli för bra för snabbt nu för vi behöver honom. Hammarby kan tydligen inte vinna utan honom så jag säger bara: Snälla Simon stanna tills du är i alla fall 20 men helst 21=D

Just nu vill jag i alla fall säga ett stort grattis och ett ännu större tack!

Simon och Emil efter Simons första mål på Söderstadion
Mina änglar, mina älsklingar... bajen forever.

 

Det är med sorg i hjärtat som jag läser att Haris, Poppen och Fredrik inte blir kvar nästa säsong pga att kontrakten går ut och bajens ekonomiskasituation gör att vi inte kan ha kvar de... Ni kommer vara skanade!
Somliga mer än andra.. Vem ska nu vara den roliga, med det stora bajenhjärtat som alla älskar?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh Haris!

Emil!

Simon!

2009-10-04 @ 22:15:46
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/
Postat av: Matilda

Bara nästan alla tankar är bajen... resten är simon eller?

2009-10-07 @ 14:22:44
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0