The Last Bounce!

I söndags var jag och såg Bounce avslutningsshow och jag måste säga att jag tror att det är den coolaste föreställningen jag någonsin sett. Grym show och fantastisk dans. Alla borde egentligen gå och se den men sista föreställningen va dock i söndags. Det va tredje gången jag såg bounce och man blir aldrig besviken, de är en fantastisk grupp och det är väldigt tråkigt att de slutar nu.
I lördags firade vi min mormor som fyllde 75 år i fredags så hela min helg har varit fullbokad.
Igår spelade Hammarby igen, borta mot Trollhättan. Det blev vinst med 2-0, Vlado Zlojutro och självklart Linus Hallenius. Riktigt skönt med forsta bortasegern på väldigt länge. Gick också upp till fjärde platsen i tabellen bara en poäng efter de tre som ligger före. På lördag blir det Söderstadion igen!!:D
Fick också jobb under sommaren igår vilket va skönt för jag har varit lite orolig för att jag inte skulle få det och jag behöver verkligen jobba och tjärna lite pengar. Ica i ösmo blev det i år igen. Jag trivdes ganska bra där förra året så det ska nog bli bra, ska kanske lära mig kassan också. Hoppas på det i alla fall.
Idag blir en lugn dag och imorgon blir det föreläsning och sen förmodligen vidare till Uppsala för att fira Valborg på fredag. Lördag är det match som sagt va och på söndag har jag dansuppvisning. Hela veckan ser alltså uppbokad ut men jag hoppas att jag i alla fall hinner träffa Erica något!
Nej nu är det dax för mig att dra här ifrån! ses ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0