Gymmet <3

Har ju börjat träna på gymmet och blivit lite besatt. Det är riktigt kul fast jag inte trodde att jag skulle tycka det innan. Ju mer jag tränar desto mer vill jag träna. Jag ska bli stark :P
Idag gick det dock super dåligt ingen kraft alls efter en slitig vecka. Har jobbat fyra dagar men ungarna. Det sliter ganska mycket. Det konstiga är dock att armarna dog direkt när jag kom till gymmet och de är fortfarande halvt borta. Hoppas det går bättre imorgon.
 
Annars är det fotboll för hels slanten som gäller. Hemmapremiär i söndags och nästa hemmamatch på söndag.. hittills har det bara blivit oavgjorda matcher men hoppas på några vinster nu.. Vi måste börja vinna om vi ska upp i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0